Cumu sceglite una macchina di depilazione per un salone di bellezza?

In generale, ci sò dui tipi di macchina di bellezza per l'epilazione, un tipu hè a macchina di depilazione laser diode, l'altru hè a macchina di depilazione OPT.
A macchina di rimozione di laser diodu chì utilizeghja u so laser unicu à impulsu longu chì penetra in l'epidermisa à u situ di u follicle pilifero, basatu annantu à u principiu di l'assorbimentu di luce selettiva, l'energia laser hè assorbita preferenzialmente da a melanina in i capelli, è poi perde a regenerazione di i capelli,
mentre u cursu di trattamentu.
b4ed89d7d836892f0c72b78d314326a1
A macchina di bellezza OPT combina cù ELight (sistema IPL + RF), SHR (OPT), sistema laser RF è ND YAG inseme, è dui pezzi di mani differenti à u stessu tempu.Si pò identificà i sistemi pertinenti automaticamente quandu plug differente manicu;cusì chjamemu intelligente.Sistema SHR (OPT) per a depilazione, u sistema Elight per u trattamentu di l'acne, u rejuvenation di a pelle, etc. Sistema laser Yag per a rimozione di tatuaggi, a rimozione di pigmenti, etc. Hè ancu cummentatu in u mercatu.
Dunque, a macchina di bellezza OPT hè un valore assai super altu cù un prezzu competitivu.Sè vo preparate per uperà un novu centru di bellezza, vi cunsigliu di cumprà una macchina multifunzionale, economica, di risparmiu di costu.Cum'è sapete, quandu un cliente vene in u vostru centru, ùn avete micca bisognu di un solu tipu di trattamentu, s'ellu hà bisognu di altri trattamenti, ùn ci hè micca, perderà un bonu cliente.

Tempu di posta: 22-lugliu-2021