Vulete sapè di più nantu à a macchina di depilazione laser diodu?

Cumu funziona u laser diode nachine?
L'epilazione laser hè una prucedura sicura è efficace.Diode Laser usa un fasciu di luce cuncentrata (laser) per trattà i capelli indesiderati.U laser diode mira à a pigmentazione in u follicle pilifero.Stu dannu impedisce o ritarda a crescita futura di i capelli.
Utilizendu l'assorbimentu selettivu di a luce, u laser hà 2 prestazioni nantu à u mira è e zone circundante.U calore è l'energia travaglianu nantu à u follicle, distrughjendu i zoni induve pruduce i capelli.U tissutu circundante ùn serà micca dannatu.
Avemu bisognu di più trattamenti per a depilazione laser perchè a crescita di u capeddu hà un ciculu.I capelli di u follicle perderanu a so struttura di u cursu dopu ogni trattamentu.Intantu, a velocità di crescita di i capelli diventa più lenta.
Hè efficace u trattamentu di depilazione laser?
A risposta hè Iè.I laser diodi sò sicuri è efficaci per a depilazione o depilazione.A lunghezza d'onda laser diodu 808nm hè u standard d'oru per a depilazione.L'effetti secundarii dopu u trattamentu laser ponu accade, ma questi sò transitori.U laser diodu hè u megliu per tutti i sei tipi di pelle basatu annantu à l'usu longu è a sicurità.Hè soprattuttu efficace in e persone cù i tipi di pelle I à IV è ancu travaglia nantu à i capelli fini.
Chì ci hè a diffarenza trà Diode Laser è IPL?quale hè megliu?
A macchina di depilazione laser diodu 808nm hè a più efficace per i capelli più scuri o più neri.E macchine di luce pulsata intensa (IPL) ùn sò micca laser, ma cù a stessa fototermolisi selettiva.IPL hè un spettru largu da 400nm à 1200nm.U laser diodu hè una lunghezza d'onda fissa 808nm o 810nm.U laser diodu hè dimustratu per esse più sicuru, più veloce è indolore cà u trattamentu IPL.
Chì pudemu aspittà da u trattamentu laser?
L'epilazione laser diodu 808nm hè un trattamentu praticamente indolore è efficace per a depilazione di u corpu tutale.Paragunatu à a depilazione tradiziunale IPL, u trattamentu laser diodu hè più sicuru, più veloce, indolore è assai più efficace.Utilizendu a lunghezza d'onda standard d'oru 808nm, l'epilazione laser diodu hè sicura per tutti i tipi di pelle (tipu di pelle I-VI).


Tempu di Postu: Nov-19-2021