2021 A più nova depilazione laser diodu indolore 808

CortuDescrizzione:

A tecnulugia di depilazione laser diodu 808 nm hè basatu annantu à l'assorbimentu selectivu di luce è calore.U laser passa per u stratu di l'epidermisa per ghjunghje à a radica di i follicle di u pilu, u laser pò esse assorbutu è cunvertitu in calore per distrughje u follicle di u pilu è u tissutu di l'ossigenu circundante.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

Video

Funzioni

Laser diodu 3 lunghezze d'onda combina u laser diodu 808nm, laser diode 755nm è laser diode 1064nm in una macchina.Chì assicura chì a macchina pò fà a depilazione per ogni tipu di pelle è ogni tipu di capelli è tutti i culori di capelli.È u risultatu di u trattamentu hè assai bonu.

U 755nm principalmente per i capelli chjaru nantu à a pelle bianca,

I 808nm anu un bonu risultatu per tutti i tipi di pelle è u culore di capelli.

U 1064nm facenu un bonu travagliu per a depilazione di a pelle negra.

jinse (1)

Vantage

U sistema di depilazione laser diodu 1.808nm usa a tecnulugia più avanzata chì penetra, più assicurata u rendiment di u mecanismu, risultati clinichi, sicurezza.
2.Alta energia: senza pigmentazione, u risultatu di trattamentu eccellente pò esse previstu à u primu trattamentu è adattatu à tutti i tipi di capelli
3.Larghezza laser longa: Efficace per i follicle piliferi chì produci l'accumulazione di calore, Depilazione permanente.
4.Safety: Quasi nisuna scattering di a pelle, senza dannu à a pelle è à i glànduli sudoripare, senza cicatrice, senza alcunu effetti secundari.
5. U sistema di rinfrescamentu di u toccu Sapphire Strong pò fà anestesia epidermica momentanea, nisun indolore aumenta u cunfortu durante u trattamentu.

jinse (2)

Parametri

Articulu

depilazione indolore 808

Lunghezza d'onda

808 + 1064 + 755 nm

Duelocutagliapò esse cambiatu

13 * 13mm2 è 13 * 30mm2

Barre laser

Germania Jenoptik, 12 barre laser putenza 1200w

 Cristalli

zaffiro

U colpu conta

20 000 000

 Energia di pulse

1-120j

Frequenza di pulse

1-10 hz

 putenza

3500 w

Mostra

10.4 schermu LCD duale culore

 Cooling sistema

acqua + aria + semiconductor

Capacità di u cisterna d'acqua

6L

Pesu

65 kg

Dimensione di u pacchettu

55 (P) * 56 (L) * 127 cm (H)

jinse (3)
jinse (4)
jinse (5)

FAQ

Q1.Cumu funziona l'epilazione laser?
A1: U nostru sistema di depilazione laser usa una cumminazione di energia è calore per distrughje i follicle senza dannu a pelle intornu à elli.Dopu una seria di sessioni, sperimenterete una riduzione permanente di i capelli.Sicondu l'area (s) chì decide di trattà, sarete sempre prontu à sfilà in un swimsuit, ùn averete micca bisognu di pensà à l'ustioni di rasoi o irritazioni, è smetterà di preoccupassi di i capelli incarnati antiestetici.

Q2.Cumu aghju da preparà per a depilazione laser?
A2: Cù l'epilazione laser, nimu hà da sapè chì site sottumessu à trattamentu (salvo chì, sicuru, ùn vulete).Sessioni di depilazione laser pò esse cortu cum'è quindici minuti, è dumandemu solu di stà fora di u sole, rasa l'area per esse trattata;è evite l'usu di lozioni, creme o prudutti, per risultati ottimali.

jinse (6)
jinse (7)
jinse (8)

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi